Обмін та повернення
Обмін та повернення товару здійснюється згідно закону України про захист прав споживачів та Постанови КМУ від 19.03.1994 №172, якою визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню. В цьому переліку є продовольчі товари.
Відповідно до даних нормативних актів обміну чи поверненню підлягають тільки продукти харчування неналежної якості. На вимогу покупця може бути здійснено обмін або повернення сплачених коштів.
Повернути гроші за замовлення через погану якість продуктів можливо в тому випадку, якщо 90% замовлення не було з'їдено або пошкоджено клієнтом. Якщо ж понад 10% замовлення було з'їдено або пошкоджено клієнтом, повернення грошових коштів у такому разі неможливе.
У разі коли цілісність замовлення порушена під час кур'єрської доставки (роли перевернулися та суттєво пом'ялися), магазин зобов'язується переробити замовлення безкоштовно.
Щоб запустити процес повернення або переробити замовлення, необхідно надіслати фото замовлення у чат-бот Viber або Telegram, після чого буде вжито заходів залежно від характеру проблеми та зовнішнього вигляду замовлення.
Замовлення, яке до споживання зберігалось клієнтом більше 4 годин з моменту отримання, не може бути предметом спору через недотримання клієнтом термінів зберігання.