null

Повернення

ПОВЕРНЕННЯ

Повернути гроші за замовлення через погану якість продуктів можливо в тому випадку, якщо 90% замовлення не було з'їдено або пошкоджено клієнтом. Якщо ж понад 10% замовлення було з'їдено або пошкоджено клієнтом, повернення грошових коштів у такому разі неможливе. 

У разі коли цілісність замовлення порушена під час кур'єрської доставки (роли перевернулися та суттєво пом'ялися), магазин зобов'язується переробити замовлення безкоштовно.

Щоб запустити процес повернення або переробити замовлення, необхідно надіслати фото замовлення у Viber або Telegram на номер відділу контролю якості +380936465150, після чого буде вжито заходів залежно від характеру проблеми та зовнішнього вигляду замовлення.

Потрібна домопога?